Breve fra SKAT i den digitale postkasse

Mandag, 10. februar 2014

Siden den 1. november 2013 har det været obligatorisk for alle virksomheder at have en digital postkasse på virk.dk.

SKAT har indtil nu sendt få breve til virksomheder via den digitale postkasse, men fremadrettet vil de begynde at sende flere.

De breve, der bliver sendt via den digitale postkasse i slutningen af januar og i februar handler om:

  • opkrævning af ordinær acontoskat for selskaber
  • omregistrering af ca. 60.000 virksomheder, der fremover skal indberette og betale moms hvert halve år i stedet for hvert kvartal

Det er vigtigt, at den digitale postkasse bliver tjekket hyppigt, idet SKAT vil sende flere breve via den digitale postkasse i løbet af 2014.

På skat.dk/digitalpost kan man løbende følge med i nyt fra SKAT om den digitale postkasse.

Ved generelle spørgsmål vedrørende den digitale postkasse eller adgangen til den, kan Erhvervsstyrelsen kontaktes på 70 80 86 86.



Vi er medlem af:

fdr-logo